FAQ - Často kladené otázky
Naše služby poskytujeme na území Bratislavy a jej blízkeho okolia. Pozrite si mapu.
Po prijatí Vašej objednávky Vás budeme telefonicky alebo e-mailom kontaktovať a osobne sa dohodneme na dátume a čase dovozu, ktorý Vám bude najviac vyhovovať.
Pri preberaní stromčeka budete mať možnosť vidieť a skontrolovať stromček, ktorý ste si vybrali. Následne Vám ho zabalíme aby sa Vám jednoduchšie skladoval.
Faktúra sa uhrádza dvoma spôsobmi. Prvý spočíva v uhradení faktúry vopred prevodom na účet. Druhý funguje spôsobom dobierky, t.j. úhrada na mieste pri doručení stromčeka.
Služba odvoz bude automaticky pridaná na faktúru ak bude objednaná služba prenájmu stojana z dôvodu, že stojan Vám iba prenajímame a nepredávame a tým pádom si ho prídeme vyzdvihnúť. Samozrejme pri tom odvezieme aj Váš vianočný stromček.
Odvoz bude prebiehať veľmi podobne ako dovoz. Po sviatkoch Vás budeme kontaktovať kedy by Vám vyhovovalo aby sme Vám odviezli Váš stromček (a ostatné prenajaté veci - stojan, ozdoby…).